Проект «APOLLO». Lessons learned

FacebookmailFacebookmail

Ніл Армстронг, Базз Олдрін та Майкл Коллінз були найбільш помітними фігурами посадки на Місяць 1969 року, але команда Apollo 11 включала в себе тисячі людей, яких очолювала обрана група менеджерів проектів NASA.
Задача з майже неможливою метою помістити американця на Місяць менш ніж за десять років – програму «Аполон» завжди будуть пам’ятати, як чудовий подвиг технологічних інновацій.
І все ж для багатьох лідерів NASA справжній спадок «Аполона» полягає в досягненнях керуванням проектами.

В будь-якій організації завжди є великий обсяг історичних записів та накопичених знань від попередніх проектів. Створення такої бази – обов’язок компанії або ж РМО (Project Management Office – Офіс управління проектами). Однак велика помилка для керівника проекту не мати навіть власної історичної бази своїї попередніх проектів. Тому ми часто змушені планувати та оцінювати свої проекти “з нуля”. Такі бази знань називають “lessons learned” – “вилучені\засвоєні уроки”.

Через багато років після висадки на Місяць менеджери того проекту зібралися разом, щоб обговорити свої lessons learned в галузі управління проектом – що було зроблено правильно або неправильно, які помилки в керівництві були припущені, які рішення вплинули на успіх проекту.

На даному тренінгу на прикладі програми «Аполон» розберемося з тим, що таке «явні» та «неявні» знання, як їх вилучати, документувати та передавати і як проводити пост-проектний огляд.